Sunday, February 12, 2012

Old-new candy bracelet

Biztos azért, mert nagyon hideg van egyre inkább szeretnék nyári színeket viselni. Tegnap is majdnem vettem egy kanárisárga pulóvert, de aztán persze átgondoltam...
Ennek a karkötőnek az eredetijét egy egyetemi barátnőmtől kaptam három éve. Jó erős gumira voltak felfűzve a gyöngyök egymás után. Nagyon szép színei voltak, de nem volt kényelmes. épp ezért szétbontottam és egyenként egy durva karkötőre erősítettem őket. Ez azért is fontos, mert amikor ezt csináltam, még csak egy db kúposfogóm volt és az összes gyöngynekvalóm belefért egy cipősdobozba. Ma már másképp csinálnám (csípőfogóval kicsit többet csippentenék le, a laposfogóval szebben odaigazgatnám), de pont azért nem bontom szét, mert ez az összes hibájával együtt lett pont jó.




I am really looking forward to wear summer colors again - maybe that's because it's still sooo cold outside. Yesterday I almost bought an extreme yellow jumper-but I put it back just to avoid an other impulse-catch...
I got the original version of this bracelet from a friend from college 3 years ago. The beads were on a very strong elastic string. Despite all these bright colors I never wore it because it was so unconfortable. So I re-thought the bracelet,hung the stones on a thick bracelet base ant that was it. And I made all these when I only had one tong (the round one) and all my staff for jewellery-making fit into a shoebox. Now I would use all my tongs to make it nice, but exactly because of being so imperfect I like it very much.


Book update: semmit se olvastam a listáról, helyette a könyvklubra kiolvastam a vérfarkasos könyvet. ouch.

No comments:

Post a Comment